Adira
Dezvoltare web, UX/UI
Un nou site
Adaptabilitatea, condiție a evoluției
Clar, curat, minimalist, cu o paletă cromatică vie, site-ul se adaptează la orice dispozitiv. Sistemul de administrare e ușor de utilizat și performant în același timp, diferitele oferte putând fi adăugate sau marcate ca fiind expirate cu un singur click.
Identitate
O nouă identitate
Noul logo
Adira „vă pune pe hartă”, trimițându-vă în cele mai minunate locuri din Statele Unite (pentru detalii, consultați oferta de job-uri pe site). Acesta fost conceptul care a stat la baza rebranding-ului. Cu variante simple și complexe, logo-ul poate fi ușor tipărit la diferite dimensiuni, rămânând clar și lizibil.
Identitate vizuală
Pliante, mape, cărți poștale, bannere, mesh-uri. Cam tot ce înseamnă identitatea vizuală a unei companii care se respectă. Și cec-uri. Serios. Din când în când, dau premii.
Cărți de vizită
Bineînțeles, nu există niciun George Popescu la Adira. Am fi putut să-l botezăm Lorem von Ipsum, pentru cei ce gustă glumele cu specific tipografic.